Follow us on Twitter!
Never in the field of human conflict was so much owed by so many to so few. - Winston Churchill
Saturday, April 19, 2014
Navigation
Home
HellBoundHackers Main:
HellBoundHackers Find:
HellBoundHackers Information:
Learn
Communicate
Submit
Shop
Challenges
HellBoundHackers Exploit:
HellBoundHackers Programming:
HellBoundHackers Think:
HellBoundHackers Track:
HellBoundHackers Patch:
HellBoundHackers Other:
HellBoundHackers Need Help?
Other
Members Online
Total Online: 26
Guests Online: 23
Members Online: 3

Registered Members: 82838
Newest Member: w1zarrd
Latest Articles
View Thread

HellBound Hackers | Computer General | General Computer Problems

Page 2 of 3 < 1 2 3 >
Author

RE: Limewire Problem


Member

Your avatar

Posts:
Location:
Joined: 01.01.70
Rank:
Guest
Posted on 14-04-08 00:31
hahahahaha...i meant inbox cleared..Sad


Author

RE: Limewire Problem


Member

Your avatar

Posts:
Location:
Joined: 01.01.70
Rank:
Guest
Posted on 14-04-08 00:33
damn bro, i downloaded that shit and it still prompts me with that firewall shit...wtf!!!


Author

RE: Limewire Problem

AldarHawk
Member



Posts: 1690
Location: Canada
Joined: 26.01.06
Rank:
Hacker Level 1
Posted on 14-04-08 00:33
COD3 wrote:
wow..umm if i did, i would have already. Someone give this man a beer, he's outsmarted us all...not


What is your problem COD3? The simplicity of moving files on a computer is at the point that my 6 year old daughter knows how to find shit! Come one, You claim to be a hacker but you do not know how to use CTRL+F in Windows? Doing a search for *.mp3 would give you a listing of all your mp3 songs on your disc, Then you browse to said folder and BOOM CTRL+C, Browse to Base drive and CTRL+V.

These are things that I have known for ages and you claim that you hack...I pitty the site that gets hacked by you COD3...I really do.


Just ask Yahoo!Taboo! http://www.erikwestlake.com
Author

RE: Limewire Problem


Member

Your avatar

Posts:
Location:
Joined: 01.01.70
Rank:
Guest
Posted on 14-04-08 00:33
COD3 wrote:
hahahahaha...i meant inbox cleared..Sad


oh...lol..nevermind on the congrats then Pfft

Are you just wanting your music or do you want limewire fixed to?




Edited by on 14-04-08 00:35
Author

RE: Limewire Problem


Member

Your avatar

Posts:
Location:
Joined: 01.01.70
Rank:
Guest
Posted on 14-04-08 00:35
I'm Done!


Author

RE: Limewire Problem


Member

Your avatar

Posts:
Location:
Joined: 01.01.70
Rank:
Guest
Posted on 14-04-08 00:37
AldarHawk wrote:
COD3 wrote:
wow..umm if i did, i would have already. Someone give this man a beer, he's outsmarted us all...not


What is your problem COD3? The simplicity of moving files on a computer is at the point that my 6 year old daughter knows how to find shit! Come one, You claim to be a hacker but you do not know how to use CTRL+F in Windows? Doing a search for *.mp3 would give you a listing of all your mp3 songs on your disc, Then you browse to said folder and BOOM CTRL+C, Browse to Base drive and CTRL+V.

These are things that I have known for ages and you claim that you hack...I pitty the site that gets hacked by you COD3...I really do.


Wow..ok so what i don't know hotkeys like you do. Wow..you're the coolest fucking guy on HBH...wooohoooo

Damn...and the only reason i asked how is because i was at a different page trying to move the file than you would be if you tried so stfu and fuck your daughter bitch. I'm about to show you i can hack. What about that shitty hosting site you think's secure...that a starter??


Author

RE: Limewire Problem


Member

Your avatar

Posts:
Location:
Joined: 01.01.70
Rank:
Guest
Posted on 14-04-08 00:38
i want limewire fixed and my music to switch over and it's like #1 priority tonight.


Author

RE: Limewire Problem


Member

Your avatar

Posts:
Location:
Joined: 01.01.70
Rank:
Guest
Posted on 14-04-08 01:00
Wow..ok so what i don't know hotkeys like you do. Wow..you're the coolest fucking guy on HBH...wooohoooo

Damn...and the only reason i asked how is because i was at a different page trying to move the file than you would be if you tried so stfu and fuck your daughter bitch. I'm about to show you i can hack. What about that shitty hosting site you think's secure...that a starter??


damn man chill out, I think aldarhawk's point was the simplicity of what you are trying to do, not his knowledge of the hotkeys.

And assuming you mean erikwestlake.com, there is no way you have or are going to hack that site. Especially if you cant even get limewire working.

If the new version is giving you so much grief, switch back to the old one!


Author

RE: Limewire Problem


Member

Your avatar

Posts:
Location:
Joined: 01.01.70
Rank:
Guest
Posted on 14-04-08 01:02
Well I can't help with the limewire besides telling you to reinstall it. But before you do that, try what I told you to do on the first page and move your songs to a different folder like on your desktop or something.

If you can't find it all you have to do is a search (start > search > all files and folders) for limewire, or mp3 or whatever and look for your songs. Then once you find your song it will tell you the location of the folder it's in. Just follow what it says and you'll find all your songs.


Author

RE: Limewire Problem

AldarHawk
Member



Posts: 1690
Location: Canada
Joined: 26.01.06
Rank:
Hacker Level 1
Posted on 14-04-08 01:41
COD3 wrote:
Wow..ok so what i don't know hotkeys like you do. Wow..you're the coolest fucking guy on HBH...wooohoooo

Damn...and the only reason i asked how is because i was at a different page trying to move the file than you would be if you tried so stfu and fuck your daughter bitch. I'm about to show you i can hack. What about that shitty hosting site you think's secure...that a starter??


Too far man...Too fucking far. You are nothing but a stupid little brat child who needs to be disciplined a little more by your parents. Obviously you are into things like fucking your own sister but STFU when you talk about my daughter. I was simply saying that you are not in a position to claim yourself to be a hacker if something so simple eludes you. If you know anything about me you will know what I think a hacker is. Your 'threats' are nothing but proving yourself to be two of two things...#1 a Skid who has nothing better to do than attempt to hack sites...#2 a stupid brat kid who is in serious need of understanding what is what in this world.

Please go crawl under the rock which you were born under and STFU.

Ohh and have fun with your 'hacking' of my site. Hope you see a few cherries outside your door after the attempts.:evil:


Just ask Yahoo!Taboo! http://www.erikwestlake.com
Author

RE: Limewire Problem

korg
Admin from hell



Posts: 2798
Location: ENDING YOUR ONLINE EXPERIENCE!
Joined: 01.01.06
Rank:
God
Posted on 14-04-08 02:40
@AldarHawk long time no talk to. @COD3 You are a dick. AldarHawk tried to help you and your being an ass. It's not our fault your too stupid to find the shared folder and copy your Fuckin' music. If you had a brain you would have done this by now
You talk too much shit. No need to say something stupid about his daughter or his website your the dumbass, Now if you want help change your FUCKING ATTITUDE!


i57.photobucket.com/albums/g215/korg1269/shodan13.jpg

I deal in pain, All life I drain, I dominate, I seal your fate.
O R
Author

RE: Limewire Problem


Member

Your avatar

Posts:
Location:
Joined: 01.01.70
Rank:
Guest
Posted on 14-04-08 04:00
Limewire is spyware anyways and too full of viruses. Use rapidshare.


Author

RE: Limewire Problem

Infam0us
Member



Posts: 153
Location: 0x080484c6
Joined: 06.09.07
Rank:
Apprentice
Posted on 14-04-08 04:20
COD3 wrote:
AldarHawk wrote:
COD3 wrote:
wow..umm if i did, i would have already. Someone give this man a beer, he's outsmarted us all...not


What is your problem COD3? The simplicity of moving files on a computer is at the point that my 6 year old daughter knows how to find shit! Come one, You claim to be a hacker but you do not know how to use CTRL+F in Windows? Doing a search for *.mp3 would give you a listing of all your mp3 songs on your disc, Then you browse to said folder and BOOM CTRL+C, Browse to Base drive and CTRL+V.

These are things that I have known for ages and you claim that you hack...I pitty the site that gets hacked by you COD3...I really do.


Wow..ok so what i don't know hotkeys like you do. Wow..you're the coolest fucking guy on HBH...wooohoooo

Damn...and the only reason i asked how is because i was at a different page trying to move the file than you would be if you tried so stfu and fuck your daughter bitch. I'm about to show you i can hack. What about that shitty hosting site you think's secure...that a starter??


I am so surpirsed you havent been banned yet.
How Many times have we heard you say, "Im gonna show you!" and "Your on my HitList!" and "Check your r00t logins because we h@x0red u!!" and then never go to the threads again to show proof of your H@><0ring skills.. ROFL.. calm the fuck down, and don't make threats that you can't back up.. By the way, you don't say "fuck your daughter" that shit is ridiculous. How old are you?
Author

RE: Limewire Problem

AldarHawk
Member



Posts: 1690
Location: Canada
Joined: 26.01.06
Rank:
Hacker Level 1
Posted on 14-04-08 12:36
@korg yeah it has been some time. I am doing good!

@COD3: I hope you have learned something here.

@anyoneelse: Lime Wire is old news and really is chopped full of fakes, trolls and viruses. This is a software that should be used very sparingly. Also note that people saying shit about fucking ones daughter is just plain retarded and people that say that type of shit should be shot (IMO).

Anywho, if you do not like the help given on simple matters please feel free to "take out" my hosting site. I would love to see the day that someone who does not know how to do a FIND in winblowz would know how to ub3r 1337 h4x0r a secured web server. But hey WTH, give it a shot.


Just ask Yahoo!Taboo! http://www.erikwestlake.com
Author

RE: Limewire Problem


Member

Your avatar

Posts:
Location:
Joined: 01.01.70
Rank:
Guest
Posted on 14-04-08 13:19
You could probably give him the admin login, he still wont be able to hack it coz he cant find files Pfft. Now where's that folder with all the web pages in uhhh.......... :ninja:




Edited by on 14-04-08 13:20
Author

RE: Limewire Problem

Uber0n
Member



Posts: 1963
Location: Sweden‭‮
Joined: 13.06.06
Rank:
Hacker Level 3
Posted on 14-04-08 16:31
AldarHawk wrote:
if you do not like the help given on simple matters please feel free to "take out" my hosting site. I would love to see the day that someone who does not know how to do a FIND in winblowz would know how to ub3r 1337 h4x0r a secured web server. But hey WTH, give it a shot.


Man I really hate looking for vulnerabilities in your site (since I've never found any Smile lol)


img230.imageshack.us/img230/724/uber0nsig3hj6.gif
http://uber0n.web. . .
Nope http://uber0n.webs.com/
Author

RE: Limewire Problem

AldarHawk
Member



Posts: 1690
Location: Canada
Joined: 26.01.06
Rank:
Hacker Level 1
Posted on 14-04-08 17:39
I will fully admit, in one site I had I set up some fun stuff that was stumbled upon by a hacker from another site. This was fun because I logged the whole thing. But anyways...People can try. If they get anywhere please let me know because I would love to know what methods you use so I can fix the problems Grin


Just ask Yahoo!Taboo! http://www.erikwestlake.com
Author

RE: Limewire Problem

fuser
Member



Posts: 960
Location: in front of a computer (duh)
Joined: 05.04.07
Rank:
Mad User
Posted on 14-04-08 19:08
The fact that AldarHawk has a daughter shows that he cares about people and people do care about him.

I really can't believe I'm saying this, but COD3, if you keep this behavior up both online and off, i'd be happy to say that you'd be a 40 year old virgin.

On second thought, make that the 50 year old virgin :evil:


img.userbarz.com/51/10006.png
img.userbarz.com/146/29144.gif
img.userbarz.com/99/19602.jpg
img.userbarz.com/4/600.png
img.userbarz.com/45/8814.gif
img360.imageshack.us/img360/9231/bfbarlr0.jpg
[url=http://userbarz.com/][img]ht
catinthecpu@hotmail.com
Author

RE: Limewire Problem

fuser
Member



Posts: 960
Location: in front of a computer (duh)
Joined: 05.04.07
Rank:
Mad User
Posted on 14-04-08 20:06
or died as a 50 year old virgin.


img.userbarz.com/51/10006.png
img.userbarz.com/146/29144.gif
img.userbarz.com/99/19602.jpg
img.userbarz.com/4/600.png
img.userbarz.com/45/8814.gif
img360.imageshack.us/img360/9231/bfbarlr0.jpg
[url=http://userbarz.com/][img]ht
catinthecpu@hotmail.com
Author

RE: Limewire Problem


Member

Your avatar

Posts:
Location:
Joined: 01.01.70
Rank:
Guest
Posted on 14-04-08 22:53
korg wrote:
@AldarHawk long time no talk to. @COD3 You are a dick. AldarHawk tried to help you and your being an ass. It's not our fault your too stupid to find the shared folder and copy your Fuckin' music. If you had a brain you would have done this by now
You talk too much shit. No need to say something stupid about his daughter or his website your the dumbass, Now if you want help change your FUCKING ATTITUDE!


Nice senseless flaming..

NeT_DeMoN wrote:
Limewire is spyware anyways and too full of viruses. Use rapidshare.


Shameless advertising.. Wink

It really is good to be back Smile
Page 2 of 3 < 1 2 3 >